مقالات

رنگ دیوار پشت تلویزیون را از چه رنگ هایی انتخاب کنیم

 

معمولا تلویزیون هرخانه در اتاق پذیرایی قرار میگیرد به همین دلیل انتخاب رنگ پشت تلویزیون اهمیت بسزایی در نمای داخلی خانه و مرکز خانه دارد. بعد از ورود به فضای منزل اولین چیزی که جلب توجه میکند فضای اختصاص یافته به تلویزیون و دکوراسیون اطراف آن می باشد.سعی کنید این فضا را متمایز از دیگر فضا های خانه تان رنگ آمیزی و تزئین و دکور قرار دهید. استفاده از رنگ های مناسب و نورپردازی خاص این فضای مهم در خانه را برجسته می کند.

painting-wall-behind-tv3

 

پشت تلویزیون در واقع یک نقطه کانونی و در تیررس دید همگان قرار دارد به همین دلیل بهتر است به شکل زیبایی تزیین کنیم از رنگ های شاد و چیدمان فوق العاده برای این فضا استفاده شود.
استفاده از رنگ های براق می تواند یک گزینه مناسب و قابل توجهی برای رنگ آمیزی باشد.

painting-wall-behind-tv2

اگر قرار است  از رنگ تیره برای پشت دیوار تلویزیون استفاده کنید حتما برای متعادل سازی این تیرگی با رنگ تلویزیون که معمولا مشکی می باشد از رگه های رنگ روشن و یا سفید استفاده شود.

painting-wall-behind-tv

استفاده از کاغذ دیواری نیز می تواند یک ایده مناسب و زیبایی برای این قسمت از فضای اتاق باشد که علاوه بر پوشش کامل یکدست و بی نقص یکی از آسان ترین روش های زیبا و جذاب سازی اتاق ها می باشد
برای انتخاب و استفاده از دکور مناسب برای این فضای اصلی خانه می توانید با کارشناسان مجرب در حوزه دکوراسیون فضای داخلی راهنمایی بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *