مقالات

چند نکته درباره رنگ آمیزی اتاق خواب

وقتی می خواهید چهره ی خسته ی یک اتاق را بازیابی کنید، رنگ آمیزی مجدد به شما کمک چشمگیری می کند.

وقتی اتاقتان را با یک رنگ زنده و مجلل رنگ آمیزی می کنید، به آن ـ و به خودتان ـ چشم انداز جدیدی می بخشید.
برای اینکه این فضا را دقیقا به اتاق رویاهایتان تبدیل کنید، از رنگهایی استفاده کنید که نمایانگراستایل خودتان هستند. رنگ اکریلیک مشکات، در کنار تکنولوژی Color Express، طیف وسیعی از رنگهای مورد علاقه تان را به آسودگی در اختیار شما قرار می دهند. به علاوه، این محصول بدون بو و پایه آب می باشد. پس با خیال آسوده رنگ آمیزی کنید!

انتخاب متناسب با روحیه :

رنگ نه تنها قدرت تغییر چهره یک فضا را دارد، بلکه اتمسفر آنرا نیز عوض می کند. می خواهید رنگ اتاقتان به شما انرژی بدهد که از تخت جدا شوید، یا آرامشی القا کند که راحت تر به خواب بروید؟
قبل از انتخاب رنگ، این قوانین اصولی را به خاطر داشته باشید: رنگهای گرم انرژی بخشند و رنگهای سرد القا کننده آرامش. رنگهای تیره اتاق را دنج می کنند و رنگهای روشن فضا را بزرگتر.

ساده ترین راه انتخاب :

برای اینکه انتخاب رنگ را راحت تر انجام دهید، می توانید از رنگ تخت، کمد، پنجره یا پرده برای دیوار نیز استفاده کنید. اگر هنگام انتخاب رنگ با تنوع زیاد مواجه شدید و انتخاب برایتان سخت شد، سعی کنید رنگ دیوار را از روی رنگ یکی از اشیاء مورد علاقه تان در اتاق، مثل آباژور، لباس، دراور،و یا هر چیز دیگری انتخاب کنید. همچنین کاتالوگ رنگ مشکات موجود در وبسایت، به شما کمک می کند تا سریعتر رنگ مورد نظرتان را پیدا کنید.

انتخاب همخوان:

اگر میخواهید به دیوارها رنگی بزنید که آرامش بخش باشند، میبایست از رنگهای خنثی استفاده کنید. نه! همه ی رنگهای خنثی کسل کننده نیستند. سفید خامه ای، کرم روشن، خاکستری روشن و شکلاتی روشن نه تنها خسته کننده نیستند، بلکه با دکور و مبلمان رنگارنگ شما نیز به راحتی جور در می آیند. این طیف از رنگها همچنین مناسب اتاق افرادی هستند که مکررا وسایل و دکور اتاقشان را عوض می کنند.

دیوار پنجم:

رنگ سقف اتاق آخرین رنگی است که شما قبل از خواب می بینید و اولین رنگی که صبح پس از بیدار شدن. چرا به جای استفاده از سفید خالص، از یک رنگ زیبا تر استفاده نکنیم؟ رنگ آمیزی سقف با یک طیف روشن از رنگ دیوار، باعث می شود بدون یک تضاد خشن، فضا دلبازتر جلوه کند. با استفاده از رنگ نیم پلاستیک ممتاز افرنگ یا رنگ اکریلیک مات مشکات به عنوان سفید پایه و تینت دو منظوره مشکات به عنوان مادررنگ، رنگ مورد نظرتان را بدست آورید و بوسیله آن سقف اتاقتان را رنگی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *